Διακοπές, Κώστας Χατζής

Κώστας Χατζής

Διακοπές

Το προηγούμενο καλοκαίρι είχα πάει σε μια πανέμορφη παραλία στη Χαβάη. Είχα πάει μαζί με τον κολλητό μου και τον πατέρα του. Πέρασα πολύ ωραία στη Χαβάη με ηρεμία και γαλήνη.
Η Χαβάη μου θύμιζε τις διακοπές που πήγαινα πιο μικρός στο εξοχικό μου, μαζί με το θείο μου τον Μπεν. Πιο πολύ θυμόμουνα τις ιστορίες για τη Χαβάη που μου έλεγε· ήταν λίγο τρομακτικές αλλά ωραίες.

Όταν ήμουν στη Χαβάη πηγαίναμε για σέρφινγκ με τον κολλητό μου, το Μάκη. Ήταν πολύ ωραία, αν και είχε πρόβλημα ο πατέρας του Μάκη κι έτσι πηγαίναμε κρυφά! Κάποιες φορές χορεύαμε κιόλας με τη χαβανέζικη στολή με τα λουλούδια· ήμασταν γελοίοι. Ωραία ήταν όμως! Πίναμε τα κοκτέιλ μας χορεύαμε. Τα κοκτέιλ αυτά μου θύμιζαν αυτά που έφτιανε ο θείος Μπεν στο μαγαζί του... πολύ ωραία κοκτέιλ...
Τα πρωινά πηγαίναμε με το Μάκη για βόλτα, για σέρφινγκ ή για κολύμπι. Βέβαια, ρίχναμε και τα δίχτυα μας για κανένα κορίτσι, αλλά τίποτα... αποτυχία σκέτη...
Ένα πρωί, ήταν περίεργη η μέρα, μουντή και συννεφιασμένη, κακή μέρα· όλα στραβά μού πήγαιναν. Πήγαμε για σέρφινγκ με το Μάκη. Συνέχεια έπεφτα από τη σανίδα. Νευρίασα και τα παράτησα. Ύστερα πήγαμε μια βόλτα, για να δούμε για ακόμα μια φορά την παραλία με το ήρεμο κυματάκι. Το μεσημέρι η μέρα έφτιαξε και πήγαμε στο μπαρ της παραλίας να πιούμε τα κοκτέιλ μας και να χορέψουμε. Καθίσαμε πολλή ώρα, ώσπου σε μια στιγμή παθαίνω τον νταμπλά της ζωής μου. Στη ζωή μου δεν είχα ξαναδεί ομορφότερο κορίτσι. Ήταν μελαχρινή με μπλε μικρά ματάκια. Είχε ένα γλυκό προσωπάκι με ένα απαλό και ωραίο μέτωπο. Τα φρύδια της ήταν σκούρα. Τα σαρκώδη χείλη της ήταν πολύ ωραία και τόνιζαν ένα μικρό στοματάκι. Αυτό όμως που με τρέλανε πάνω της ήταν η απαλή μύτη της και αυτά τα ματάκια της!... Είχε ωραίο σώμα, επειδή γυμναζόταν, με ωραία πελώρια πόδια.
Στην αρχή δίσταζα να την πλησιάσω αλλά μετά γίναμε φίλοι και γνωριστήκαμε πιο καλά. Τις πρώτες μέρες που τη γνώρισα μου θύμιζε την ξαδέρφη μου, φτυστές, ρε παιδί μου, αλλά μετά κατάλαβα ότι διαφέρουν αρκετά, άλλα χαρίσματα είχε η μια και άλλα η άλλη. Τα πρωινά ερχόταν και αυτή μαζί μας για σέρφινγκ· ήξερε καταπληκτικό σέρφινγκ, έκανε φιγούρες πάνω στη σανίδα και εγώ με το Μάκη τη θαυμάζαμε.
Αργότερα κάτι άρχισε να παίζεται αλλά κι αυτό ήταν λίγο και δε μου αρκούσε. Πίστευα ότι ο Μάκης κάτι άρχισε να κάνει μαζί της, αλλά δεν είχα και αποδείξεις.
Μια μέρα είχαμε πάει να μας δείξει το σπίτι της. Ήταν ωραίο, κομψό με χαβανέζικη διακόσμηση. Είχε ένα μικρό μπαρ με εξωτικά ποτά και ροφήματα. Οι κουρτίνες μού έκαναν μεγάλη εντύπωση, γιατί ήταν στο χέρι φτιαγμένες με πολύ λεπτομέρεια. Το ίδιο και τα χαλιά ήταν κομψά και λεπτά, για να μην ξεραίνονται τα πόδια σου. Κάποιες καρέκλες ήταν φτιαγμένες από καλάμι και άλλες από φοινικιά. Όταν είχαμε πάει, μας είχε βάλει ν' ακούσουμε μουσική. Ωραία ήταν! Μπήκα στο δωμάτιο της· ήταν γεμάτο μετάλλια που είχε πάρει από διαγωνισμούς σέρφινγκ και χορού. Είχε και πολλές αφίσες με διάσημους τραγουδιστές και ηθοποιούς. Το κρεβάτι της ήταν φτιαγμένο από καλάμια και το πάπλωμα είχε πάνω λουλούδια. Το λαμπατέρ ήταν μοναδικό, γιατί είχε κάλυμμα από λουλούδια και το ξύλο που είχε ήταν από φοινικιά. Το σπίτι γενικά ήταν τέλειο, όμορφο και πολύ ενδιαφέρον, γιατί τέτοιο σπίτι αποκλείεται να δεις στην Ελλάδα.
Το μόνο που έχω να πω είναι ότι οι διακοπές ήταν καταπληκτικές και δε θα τις ξεχάσω ποτέ.

Το κακό στην όλη ιστορία ήταν ο Μάκης, γιατί τελικά κάτι έκανε με το κορίτσι των ονείρων μου και μια πήγαινε αυτός στη Χαβάη και μια ερχόταν αυτή εδώ. Τελικά παντρεύτηκαν και έζησαν αυτοί καλά...

9 σχόλια:

  1. XAXA ΚΩΣΤΗ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ...!!! ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕΣ??? Ε??? Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΞΙΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕΡΦΙΝΓΚ!!! Α... ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ...!!! ΕΧΕΙ ΧΑΛΙΑ Η ΧΑΒΑΗ???!!!???!!! ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΒΑΗ!!!
    !!!ΕΥΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΩΣΤΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Κ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ..ΜΕΛΑΝΧΟΛΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΠΑΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΒΡΕ ΚΩΣΤΗ ΜΟΥ...
    !!!ΔΗΜΗΤΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ.ΤΕΛΕΙΟ
    ΔΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό......ώπος είπε και ο Δάνης σαν Αμερικάνικη ταινία!!!!
    Γιάννης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωστή μου ήταν πολύ τέλειο.....αλλά η κοπέλα με τον Μάκη...τον Μάκη...xixixi!!!!!!!!!φανταστικό!!!!!!!!!!ΘΑΛΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι περιγραφές και της κοπέλας και του τοπίου...Το μόνο αρνητικό νομίζω πως είναι οι επαναλαμβανόμενες φράσεις που έχεις...π.χ Χαβάη,serfing κ.τ.λ
    Θα μπορούσες σε κάποια σημεία να τα χρησιμοποιήσεις αντί γι αυτά, αντωνιμίες.Σαν σύνολο όμως είναι φανταστικό!!!!!!!!

    Η αδερφούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΕΥΗ ΜΠΡΑΒΟ..... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ... ???ΜΠΟΝΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΩΣΤΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΗΤΑΝΕ (ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ),ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ,ΤΕΛΕΙΟ,ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ...ΚΑΛΑ Ε ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!ΔΗΜΤΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή